OBS CRM je poslovno informacioni sistem koji korisniku omogućava kvalitetnu komunikaciju s postojećim kupcima, ali i efikasnije vođenje prodajne aktivnosti u cilju osvajanja novih kupaca.
Širok spektar funkcionalnosti omogućava da sistem koriste svi u preduzeću, od rukovodstva do operativaca u sektoru prodaje. Akcenat funkcionalnosti je stavljen na prilagodljivost kako bi se poslovni model preduzeća potpuno uklopio u informacioni sistem.
OBS CRM rešenje je dostupno kao desktop i Web aplikacija, čime je obezbeđen pristup podacima s bilo koje lokacije i bilo kog uređaja.
INTEGRACIJA SA BAZOM BONITETI.RS KOJA SADRŽI PODATKE O 800.000 PREDUZEĆA U REPUBLICI SRBIJI.
SMS
VOIP
Pored apsolutne kontrole dolaznih i odlaznh poziva, značajno se uvećava efikasnost prodajnog osoblja integracijom sistema sa VOIP centralama. Navedena integracija ubrzava pozivanje i olakšava identifikaciju ključnih podataka dolaznog subjekta.
CRM Izveštavanje
Praćenje učinaka prodaje kao i bilo kog drugog podatka je moguće kroz sveobuhvatne PIVOT tabele. Navedene tabele pružaju maksimalan nivo prilagođavanja, sprečavajući da se poremeti osnovni fokus zadate analize. Pored PIVOT tabela u sistemu su dostune i napredne KPI (Key performance indicator) analize koje omogućavaju kvalitetno poređenje različitih učinaka u različitim vremenskim intervalima.
Osnovne funkcionalnosti
- Vođenje evidencije o komunikaciji sa klijentom
- Beleženje TODO liste i dodeljivanje konkretnih zadataka zaposlenima
- Vođenje zajedničkog kalendara i zapisnika sa sastanka
- Preusmeravanje dolaznih poziva na odgovarajuće operativce
- Vođenje projektne dokumentacije
- Omogućavanje klijentima uvid u proces obavljenog posla
- Definisanje ključnih parametara za kreiranje liste potencijalnih klijenata poput ostvarenog prometa, broja zaposlenih, lokacije
- Uvoz kontakt podataka o preduzećima pomoću baze Boniteti.rs
- Praćenje učinka prodajne aktivnosti