OBS CRM

Menadžment odnosa sa kupcima i klijentima

OBS CRM je poslovno informacioni sistem koji korisniku omogućava kvalitetnu komunikaciju s postojećim kupcima, ali i efikasnije vođenje prodajne aktivnosti u cilju osvajanja novih kupaca.
Širok spektar funkcionalnosti omogućava da sistem koriste svi u preduzeću, od rukovodstva do operativaca u sektoru prodaje. Akcenat funkcionalnosti je stavljen na prilagodljivost kako bi se poslovni model preduzeća potpuno uklopio u informacioni sistem.

OBS CRM rešenje je dostupno kao desktop i Web aplikacija, čime je obezbeđen pristup podacima s bilo koje lokacije i bilo kog uređaja.

INTEGRACIJA SA BAZOM BONITETI.RS KOJA SADRŽI PODATKE O 800.000 PREDUZEĆA U REPUBLICI SRBIJI.

Integracija omogućava da se na jednostavan način pomoću bilo kog podatka koji postoji u bazi Boniteti.rs dobiju kontakt podaci o željenim preduzećima koja ćemo koristiti u prodajnoj aktivnosti.

logo-bonitete-RS

SMS

Nakon povezivanja GSM Modema sa sistemom dobijamo mogućnost da u zadatim intervalima pošaljemo obaveštenje putem SMS poruke. Pored već uobičajne upotrebe kod slanja obaveštenja u vezi sa prodajnim akcijama, značajne se uštede ostvaraju prilikom obaveštavanja postojećih klijenata u određenim trenutcima kao što su dospelost duga ili o terminu za preuzimanje robe.

VOIP

Pored apsolutne kontrole dolaznih i odlaznh poziva, značajno se uvećava efikasnost prodajnog osoblja integracijom sistema sa VOIP centralama. Navedena integracija ubrzava pozivanje i olakšava identifikaciju ključnih podataka dolaznog subjekta.

CRM Izveštavanje

Praćenje učinaka prodaje kao i bilo kog drugog podatka je moguće kroz sveobuhvatne PIVOT tabele. Navedene tabele pružaju maksimalan nivo prilagođavanja, sprečavajući da se poremeti osnovni fokus zadate analize. Pored PIVOT tabela u sistemu su dostune i napredne KPI (Key performance indicator) analize koje omogućavaju kvalitetno poređenje različitih učinaka u različitim vremenskim intervalima.

Osnovne funkcionalnosti

  • Vođenje evidencije o komunikaciji sa klijentom
  • Beleženje TODO liste i dodeljivanje konkretnih zadataka zaposlenima
  • Vođenje zajedničkog kalendara i zapisnika sa sastanka
  • Preusmeravanje dolaznih poziva na odgovarajuće operativce
  • Vođenje projektne dokumentacije
  • Omogućavanje klijentima uvid u proces obavljenog posla
  • Definisanje ključnih parametara za kreiranje liste potencijalnih klijenata poput ostvarenog prometa, broja zaposlenih, lokacije
  • Uvoz kontakt podataka o preduzećima pomoću baze Boniteti.rs
  • Praćenje učinka prodajne aktivnosti
  •  

Galerija